نرم افزار مدیریت لابراتوار :
نرم افزار مدیریت لابراتوار برای مدیریت بهتر مراکز دندانسازی طراحی شده است. این نرم افزار در 2 نسخه مختلف تهیه و عرضه شده است. لابراتوار ها بسته به نیاز خود می توانند هر کدام از نسخه های لابراتوار را درخواست کرده و پس از پیشرفت در کار خود برای ارتقاء نرم افزار به سطح بالاتر اقدام نمایند.
آنچه مسلم است این است که استفاده از علم روز برای ساده تر و قابل اطمینان تر کردن شرایط کاری متقابل است. پس برای کسب این شرایط لازم است همواره برای تغییرات اقدام کنید. در مقابل تغییرات واکنش منفی نشان ندهید که ثابت شده است تغییرات باعث پیشرفت است.
امکانات نسخه 1 نرم افزار لابراتوار دندانسازی :
•معرفی اطلاعات پایه نظیر آلیاژ، رنگ، پودر و …
•معرفی کلینیک ها، دندانپزشکان و لابراتوارهای طرف قرارداد
•معرفی کلیه انواع کاری که در لابراتوار شما انجام می شود
•تعیین تعرفه به ازای نوع کار و طرف قرارداد به صورت جداگانه و یا تعرفه جامع
•ثبت دستور کار به شکل ساده و راحت (بازخوانی مبالغ کارها برای کلینیک، دندانپزشک انتخابی؛ امکان انتخاب دندان هایی که قرار است کار روی آنها انجام شود از صلیب دندان؛ تفکیک دندان های دائمی و شیری و …)
•تهیه صورتحساب دوره ای مطابق با نظر شما و صدور فاکتور
•ثبت دریافتی ها از طرف قرارداد و محاسبات بدهکاری ایشان در فاکتورهای آینده
•گزارشات متنوع
•انبارداری (معرفی کالاها، ثبت ورود و خروج از انبار، گزارش موجودی و …)
•معرفی تکنسین ها و تعیین کارانه ثابت یا درصدی و گزارشات مرتبط
•امکان انتخاب آرم و سربرگ برای چاپ روی فاکتور صورتحساب
امکانات نسخه 2 نرم افزار لابراتوار دندان سازی:
علاوه بر تمامی امکانات نسخه 1، نسخه 2 از نرم افزار لابراتوار دندانسازی دادکین دارای امکانات خاص زیر است:
•تفکیک مرحله به مرحله کار و اختصاص هر مرحله به تکنسین خاص
•امکان تنظیم تاریخ تکمیل کار برای تک تک مراحل و نیز برای کل کار
•تنظیم فاکتور صورتحساب برحسب کارهایی که تمام مراحل انجام شده است یا برحسب مراحل
نحوه کار نرم افزار لابراتوار دندان سازی:
ابتدا اطلاعات پایه را تعریف کنید. این اطلاعات شامل دندانپزشکان، کلینیک ها، رنگ ها، آلیاژها، پودرها، انواع هزینه ها، کاربران و ... می باشد. (این اطلاعات را باید یکبار تعریف کنید و سپس هر زمان که تغییر خاصی مدنظرتان بود بر روی آنها اعمال کنید)
پس از معرفی کلینیک ها این امکان را خواهید داشت تا برای هر کدام از آنها به ازای خدمات (انواع کار) مختلف معرفی شده، تعرفه تعیین کنید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اگر برای کلینیکی تعرفه ها را تعیین کنید دیگر نیاز نخواهید داشت به ازای هر کدام از پزشکان آن کلینیک تعرفه خاص تعیین کنید. در واقع پیش فرض تعرفه از تعرفه کلینیک خواهد بود.
سپس به سراغ تعیین تعرفه برای دندانپزشکان بروید.
می توانید برای افزایش سرعت در ثبت دستورکارها شماره دسته قبضی که به هر کدام از دندانپزشکان تحویل می دهید را ثبت کنید تا در زمان ثبت دستور کار، با زدن شماره قبض، بطور اتوماتیک نام پزشک بیاید.
پس از تکمیل این اطلاعات شما آماده ثبت دستورکارها هستید. از دکمه ثبت دستور کار استفاده کنید تا فرم مربوطه باز شود. با زدن دکمه جدید آماده ثبت دستور کار جدید هستید. پس از تکمیل آیتم های مدنظر بر روی دکمه تایید کلیک کنید تا ثبت انجام شود. برای ثبت دریافتی هایی که از دندانپزشکان یا کلینیک ها داشته اید با زدن دکمه ثبت دریافتی به فرم مربوطه بروید. با زدن دکمه جدید فرم آماده ثبت دریافتی جدید شما خواهد بود.
پس از ثبت دستورکارها و دریافتی ها برای تهیه صورتحساب از دکمه صورتحساب استفاده کنید. با زدن این دکمه فرم تهیه صورت حساب باز خواهد شد. شما پس از تعیین دوره زمانی و زدن دکمه تهیه صورتحساب، می توانید اگر از قبل طلبکار هستید در قسمت بدهی قبلی وارد کنید تا در اولین صورتحساب نیز بدهی های شما منظور شود. توجه داشته باشید که از این به بعد شما نباید بطور دستی بدهی را بزنید زیرا سیستم بطور اتوماتیک با توجه به دریافتی هایی که ثبت خواهید کرد، بدهی را محاسبه می کند. در نهایت می توانید از انواع صورتحسابهایی که تهیه شده است یکی را انتخاب کنید و نسبت به پرینت آن اقدام نمایید.
هیج مقاله ای در این دسته موجود نیست ، اگر نام زیر دسته ها نمایش داده می شود، آن ها شامل مقالاتی هستند.