نرم افزار کلینیک دندانپزشکی:
نرم افزار کلینیک دندانپزشکی بگونه ای طراحی شده است که مدیران محترم می توانند با توجه به نیاز فعلی درمانگاه خود برای تهیه نرم افزار با قابلیت های دلخواه و در نتیجه با کمترین هزینه اقدام کرده و هر زمان که پیشرفت های مدنظر در کارشان ایجاد شد نسبت به اضافه کردن آیتم های مورد نظر اقدام نمایند.
امکانات عمومی نرم افزار کلینیک دندانپزشکی:
1ـ معرفی شیفتهای کاربری سیستم
2ـ معرفی پزشکان و کادر درمانی
3ـ معرفی بخشهای مختلف درمانگاه
4ـ معرفی عضویت های مختلف
5ـ معرفی انواع بیمه های طرف قرارداد
6ـ معرفی انواع بیمه های تکمیلی طرف قرارداد
7ـ معرفی کاربران و تعیین سطوح دسترسی شامل:
(•دسترسی به گزارشات بیمه، صندوق، مدیر
•دسترسی به گزارشات سایر کاربران
•دسترسی به دکمه های حذف، ویرایش، برگشت قبوض، بدون فرانشیز
•دسترسی به تخفیف و بدهی
•دسترسی به پذیرش و پرونده پزشکی و … )
8ـ معرفی سرویسها و تعیین تعرفه به ازای بیمه های اصلی و بیمه های تکمیلی
9ـ امکان ثبت معرفی نامه ها در سیستم و کسر اتوماتیک مبالغ از سقف تعهد معرفی نامه ها
10ـ معرفی مجموعه سرویسها برای سرعت بخشی در گزارشات
11ـ تقویم تعطیلات
12ـ تشکیل پرونده دندانپزشکی بیمارشامل برگه های :
•بیماری های مهم که در این قسمت می توانید بیماریه ای مهم بیمار را مشخص کنید تا در زمان انجام کار برای بیمار دقت بیشتری داشته باشید.
•طرح درمان برای ثبت طرحهای درمانی در مراجعات مختلف بیمار
•شمای دندانهای کارشده در نرم افزار کلینیک دندانپزشکی
13ـ جستجوی قوی برای پرونده ها
14ـ پذیرش بیمار (تک خدمتی و خدمات چندگانه)
15ـ امکان ثبت قبوض بدون فرانشیز
16ـ امکان ثبت قبوض برگشتی
17ـ امکان انجام تنظیمات خاص نظیر:
(•تنظیم حرکت کرسر روی کنترلهای پذیرش
•تنظیم نمایش یا عدم نمایش برخی کنترلها در صفحه پذیرش
•تنظیم تعداد قبوض قابل چاپ
•تنظیم تعداد قبوض قابل نمایش در صفحه پذیرش
•تنظیم پیش فرضها جهت افزایش سرعت پذیرش
•تنظیم نوع قبوض چاپی، حاشیه ها و نوع پرینت)
18ـ جستجوی پذیرش بیماران
19ـ گزارشات متنوع کاربری
20ـ گزارشات متنوع بیمه ای
21ـ گزارشات متنوع مدیریتی
22ـ امکان ارتباط با دستگاه های بارکدخوان
23ـ پشتیبانی 6 ماهه رایگان
24ـ خدمات 10 ساله
آیتمهای قابل اضافه شدن به نرم افزار جامع کلینیک دندانپزشکی:
1ـ امکان تعیین کارانه دندان پزشکان و دستیاران و سهامداران (تعیین درصد به صورتی کلی، بخش به بخش، شیفت به شیفت، سرویس به سرویس، برحسب تعداد مراجعین و …)
2ـ صندوق مجزا (نرم افزار به طور پیش فرض دارای صندوق یکپارچه است ولی برای مراکزی که پذیرش و صندوق از هم جدا هستند این امکان را درنظر گرفتیم که بتوانند صندوق مجزا داشته باشند)
3ـ وقت دهی (تعیین شیفت کاری دندانپزشکان یا ایام حضور، نمایش وقت های خالی و پر شده به صورت گرافیکی، امکان اختصاص وقت به یک بیمار در چند نوبت پی در پی و یا با فاصله زمانی، تقویم تعطیلات، رنگ بندی فرم وقت دهی برحسب سرویس یا خدمتی که برای بیمار در نظر گرفته شده است و…)
4ـ ثبت دریافتی های POS بصورت دستی
5ـ ثبت دریافتی های POS بصورت اتوماتیک
6ـ ثبت ویزیت (شرح حال بیمار، علائم حیاتی، داروهای مصرفی، داروهای تجویزی، جواب ازمایش، نظر نهایی و …)
7ـ امکان ارتباط با نرم افزار حسابداری
8ـ امکان ارتباط با نرم افزار فراخوان
9ـ امکان ارسال SMS
10ـ امکان صدور کارت شناسایی الکترونیک برای بیماران
11ـ تبدیل از حالت Single بهNetwork
12ـ امکان ثبت ارجاعات به لابراتوار
13ـ امکان محاسبه حقوق متناسب با سیستم حقوق دهی مرکز
هیج مقاله ای در این دسته موجود نیست ، اگر نام زیر دسته ها نمایش داده می شود، آن ها شامل مقالاتی هستند.